tisdag 22 maj 2012

Sunwing Resort bygger om


Det byggs på Sunwing Resort.....igen. Om minnet inte sviker mig så är det väl inte mer än 3-4 år sedan de renoverade förra gången...?



Kanske blir det en ny och större scen.....


Det ser ut som om dom inte kommer kunna öppna förrän efter sommaren. Vilket är synd då detta är mitt favvorit hotell på GC. Min nästa resa blir ju förhoppningsvis strax efter skatteåterbäringen

Som ni kan se i komentarsfältet så öppnar Sunwing igen. Skönt för jag kanske hamnar där i sommar....

2 kommentarer:

Magdalena Öhrn sa...

Hej, Sunwing Arguineguin kommer att vara färdigrenoverat i slutet av juni.Så du kan absolut bo där i sommar!
Hälsningar Magdalena Öhrn, Ving

yaiza sa...

:) va där för en vecka sen, såg inte ut som dom var redo för sommaren, men man vet aldrig med Canarierna :) nog för siestor hit o dit, men ibland kan dom vara snabba :)

Skit kul o hitta din blogg föresten, älskar o läsa om min lilla ö, kommer själv från Las Palmas men flyttade till sverige med min mor när jag var 6 år :(
Så du kan nog mer om ön än mig :) Ska ner dit igen i övermorgon, får hoppas det inte är lika varmt som förra veckan :)

Tjing tjing