tisdag 27 oktober 2015

Ny resa och nya souvenirer

Då är dom äntligen hemma från Gran Canaria. Vem då undrar du då? Jo min kära flickvän och min kamera. Det var det enda som jag äger som fick följa med denna gång. Kameran alltså inte flickvännen.=). Hon kom hem i fredags efter att ha varit för första gången på Gran Canaria med sin mamma och hennes syster. Det blev en hel hög med bra bilder samt en videosnutt, trotts att hon inte tror att hon "kan" fotografera. Men det kan hon.
Som en liten uppstart på det så får ni se ett urval av de souvenirer han hade med sig hem. Fick även två flaskor med Ron Miel ,mums!

En väldigt fin tavla på ett staffli, föreställande Putte (dvs Puerto Rico)

Ett urval av kylskåpsmagneter. Den med sanden tycker jag är extra fin.

Två papegojor som påminner om de som finns i Columbusmuseet i Las Palmas 

Grillvante, handduk och en grytlapp som hon inte ska använda annat än som prydnad.

En kylskåpsmagnet och en fingerborg (som jag fick då jag samlar sånna från GC)

Så snart jag gått igenom bilderna så kommer resten upp med jämna mellanrum. Håll ut!

Inga kommentarer: