tisdag 9 juni 2009

Valle Marina 2001-03

Satt en kväll å kollade genom gamla Valle Marina bilder från före min digitala period. Hittade en del som aldrig är publicerade. På något mystiskt sätt fick jag in dom i datorn och ut på bloggen. Kanske inte så kul för er som aldrig varit på VM...så ni får väl blunda....




Enda gången jag varit uppe vid korset å mitt enda bevis. Tack Göran för att du hjälpte mig upp å tog bilden.




Är det Robert Gustavsson möjligtvis? Nix, men däremot Micke om jag kommer i håg rätt. Väldigt lik är han ju hur som helst..




Två trevliga norskor, Audhild som shoppade med mig denna dag i Puerto de Mogan och Lillan vår eminenta fritidsledare.

Dessa är alltså fotade direkt med mobilkamera(min riktiga e fortfarande på verkstan) på fotot å sedan inlaggda. Därav det usla utseendet, ni vet ju att jag fotar bättre än så där i normala fall...eller hur?

Vill ni se mer så kommer det snart fler opublicerade bilder från Rogmans stora bildarkiv.

Inga kommentarer: