onsdag 26 oktober 2011

Dag 4 2011

Tisdag
Putteutflykt där vi tog en rundtur och jag visade Christofer stranden med alla försäljare. På Spar skulle jag betala glassen och då hade jag inte med mig plånboken.

Playa de Putte (Puerto Rico för er som inte e med i matchen)

Trodde den var stulen så jag spärrade VISA kortet. Det blev ett dyrt samtal hem till Svedala då plånboken låg på bordet i mitt rum. Efter lunch på Donkan i Putte så spelade vi en runda minigolf som var lite av  veckans tema. Det blev totalt 4 rundor denna vecka.

Christofer sätter en putt i Putte. (no further coments needed)

Gran Canaria varianten av SLs biljett automat.

På bussen hem trodde jag även att telefonen var borta, men den hade bara halkat in i fodret på shortsen . Man blir ju inte yngre precis.....


Avslutar med en bild av Putte CC....

Inga kommentarer: