lördag 1 november 2014

Inside and outside of Valle Marina

 Detta var som sagt min sista resa till Valle Marina. Från nästa år så flyttar alla svenskar till Teneriffa och Vintersol. Därför försöker jag här ge en lite annorlunda bild av "Det Norske Hälsocentret". Om ni tror jag var ensam där så är det fel. Det var 45 norrbaggar och 12 svennar med på denna resa. Men i dessa tider så var det ingen som ville vara med på bild....utom den där Rogman förstås.=)


The Big Pool @ Night!

Solnedgång över Valle Marina

Vårt eget bananplantage


Fredagsdrinken...en Bacardi Breezer


Nä, jag ser bara full ut...=)

Fåraherdens gamla bostad...

...om numera är övergiven.


Gatan döpt efter Anfis skapare, Björn Lyng.



      Rundtur RUM 133

                                               
                      
                       En syrsa störde nattsömnen sista veckan



                      
                           En kort promenad utanför murarna...

Så detta var mitt sista inlägg om Valle Marina. Kanske dyker det upp nån bild här och där men nu blir det bilder och videos från resten av resan utanför murarna...så att säga.



2 kommentarer:

Jan sa...

Härliga bilder o filmsnuttar ;-)
Det kommer väl mera!

Unknown sa...

Hej Du
Jag var där 2009 och 2012.
Det var fantastiskt, har anmält mig till en ny resa på norska forumet, om det finns en överbliven resa så kan jag kanske få den!
Gör detsamma då det stället är bara bäst!!!!
MVH Claes G