torsdag 12 augusti 2010

And on the 8 day...

....så åkte han hem, tyvärr. Men denna gång så fick jag testa nått helt nytt. Nämligen att checka in redan på hotellet. Det var en liten kö men långt ifrån lika lång som på Gando brukar ha. Efter incheckningen så hade vi 2.5 timme tills bussen skulle ta oss till flyget, utan väskor. Som sagt bara en liten kö... Här satt jag och väntade och då plötsligt.. ....så flög detta plan över hotellet, hela 5 ggr. Alla tittade på varandra och ingen fattade vad det var. Bästa gissningen var att det var ett militärt plan...tja vem vet. Vings tjusiga buss, som körs av Las Palmas Bus Framme på Gando. Har alltid gillat blått... Hmmm undrar om det är några förseningar idag? Här är det bara att spatsera förbi... Utsikt från min plats i kön. En medveten motljusbild...observera skärmen med Estocolmo på. Gando får man ta bussen, alltid. Hemma funkar det ju lite annorlunda. Stairway to...nåja om inte himlen så hem i alla fall. Å här e vårat plan i en vacker solnedgång. Efter att ha väntat till en av de sista (som vanligt) går jag äntligen genom gången...tjena Skarsgård....ut till... ...ankomsthallen där ingen väntar på mig...så jag fick ta tåget. Dyrt var det men snabbt gick det...ungefär som när Rogman....

2 kommentarer:

Unknown sa...

Takk for at jeg fikk følge med til Gran Canaria! Men jeg sakner bilder fra Casa Siri. Var det stengt?

Fin lørdagskveld til deg!

RogMan sa...

Ja tyvärr var det stängt. Jag tog några bilder utanför. De öppnar i september.