tisdag 3 augusti 2010

Souvenirer, ur nya vinklar

Under tiden jag väntar på inspiration så kommer här lite "gamla kläääder"...fast ur nya vinklar! Varje resa så bara måste jag köpa nått kraffs. Å varje gång och har jag alltid stora planer....som oftast slutar i små prylar. De kostar sällan mer än 3 $

Denna faller oxå innom kategorin cheep n kitchi`. Inköpt i Putte på den första butiken till vänster uppför trappan...för alla kalenderbitare.

Det största jag nånsin fått hem, förutom spriiiten är ett antal ryggkliare. Har köpt en sådan de senaste fyra gångerna. Hatten är inköpt 2003 och använd ända sedan dess.

Fingerborgar passar både plånbok å resväska.


Tallrikar lika så


Mycket fint kraffs här eller kitch som Lasse Åberg skulle sagt..


Alla tre har sin lilla story. Namplåten:Tradera Nyckelringen: Las Arenas å ugglan...

... köpte jag till min sambo vid den tiden (-01) som del i en födelsepresent...kanske därför hon inte e me i bilden längre...

2 kommentarer:

Unknown sa...

Og nu har du Ron Miel så det rekker??? En stund...

Anonym sa...

Hi hi hi jo du ryggkliarna har vi två av "det bästa köpet hittills" som min man säger.

Tjollan