onsdag 18 augusti 2010

Sunwing Arguineguin

En liten kort backpromenad från bussen.

Mitt fina rum innan jag stökade till.


Utsikt från 338

Mitt rum är det som syns lite bakom palmbladen

Mini Market ska man ju inte handla på...sägs det, men så blir det ändå. Det var långt att gå till Spar så där var jag bara 2 ggr

Yes, thats me

Ännu en utsikt, fast nu från brandtrappan

Datorerna i lobbyn där jag på kvällstid försökte skriva i bloggen. Men till slut orkade jag inte med stöket å ljudnivån, jag e ju en gammal pojk! ;-)

Fint planterade palmer längs vägen...

...ned till poolområdet


Dena utsikt är från loftgången och i fjärran syns Anfi


Åt det här hållet ser man lite mer av poolerna och lite längre bort ett anat Ving hotell, Dorado Beach. Å de har faktist en liten egen playa.

Hotellet sett från havet...eller snarare en av GlassBottom båtarna

Sunset over...

...scenen...


...där de kör en ABBA show denna kväll

1 kommentar:

Anonym sa...

Tackar för att man har fått följa med dej på din resa till GC och att man nu har fått en ny släng av GC-sjukan.
Wesse