torsdag 5 augusti 2010

Sjätte dagen

Sjätte dagen är väl ett bibelcitat eller möjligtvis en rulle med Californiens nuvarande guvernör. För denna dag hade jag tänkt gå upp före tuppen å gå på marknaden. Men då kom jag ihåg alla stories från alla hundra tals man varit på å vilka idioter man stött på ....hur varmt det brukade bli och att jag denna tur inte hade några tjejer med, för det är ju de som oftast vill gå. Då följer vi ju med, som de piskade pojkar vi äro.
Dagen började med en liten mindre jakt på bankomat. Ska inte tråka ut er med detaljer men det tog nästan en timme att hitta en som var villig att dela ut monopolpengar. Har försökt hitta lite ny vinklar vilket e svårt i denna by. Men jag var lite off så bilderna blev därefter.

Hmmm vart har jag hamnat? Jo denna läskautomat står fint produktplacerad vid busstationen i Puerto De Mogan.

En liten trevlig gränd..

..där gubbarna sitter vid sitt stammis bord.

Om man tittar åt vänster vid playan så ser man detta.

Detta ska föreställa den gula ubåten. Första gången jag fått den på bild själv.


Sen var det dax för lunch. Fyndigt gjort o rätt billigt.



Linea Salmon på väg ut till havs. Denna bilden e tagen lite från ovan, Gissa vart i från?


Vackra grottor som man kan ta turer till om man vill. Om man skruvar upp volymen på videon så får man vet lite mer om detta.



Nya CC i Arguinegin La Marea: ett CC är ett CC är ett shopingcenter...inte mer med det.

En disig utsikt från taket på La Marea.

PÅ båten hem

Inga kommentarer: