fredag 6 augusti 2010

Den sjunde dagen

Efter frukosten som jag avnjutit med havsutsikt så kom jag plötsligt på att jag inte köpt några souvenirer. Brukar ju som sagt köpa minst en ryggkliare och en fingerborg eller liknande. Slängde mig på bussen till Putte och köpte just det(se tidigare inslag)Fortsatte sedan till Amadores för lite foto å Travel tv inslag (se längre ner)
Resten av dagen spenderade jag i min egen privata 1x2m pool å på kvällen kollade jag in 90 tals showen...som var så där. Men de små 1.5 meters kottarna....hade ju kul, å det är ju det viktigaste. Den obligatoriskabilden av Playa de Amadores som alla tagit åtminstånne en gång..eller hur? =) På skylten står det Minister Anna Lindhs Aveny DE gillar tydligen de svenska färgerna här på ön Påminner om Anfi, fast är nästan dubbelt så lång En av rondellerna i Putte (Puerto Rico) Poolen på Sunwing i den wunderbara kvällssolen Samma sol...några minuter senare på samma kanal Dagens Show 90 talet

Travel Tv Amadores


Sunwings show grupp




Just det, jag packade lite oxå, för det var incheckning nere i lobbyn tidigt nästa morgon....

Inga kommentarer: