onsdag 14 juli 2010

Rogmans första på över tre år.

Kvällen innan vi 21.33

Mitt upp i packningen så plingade min Nokia till...ni vet så där piip piip. Ett avskeds sms från nån polare trodde jag, men icke:

-Ett SMS frång Ving skrek jag lite halvhögt. Det kan inte båda gott.

Å det gjorde det inte heller.=( Teknikens under hade skickade mig ett SMS med texten: Flight DK 175 är försenad i 2.5 timmar.Ny tid 10.00, Nån gång ska tydligen vara den första..aldrig hänt mig förut.

Aldrig blivit försenad??? jo då men har aldrig blivit meddelad via sms om det....

Detta ställde förståss till det en hel del. Var tvungen att ställa om alla larmklockorna (3st) samt att boka om taxi...vilket inte alls var det lättaste. Men de har skött sig bra så här länge ...(Bällsta Taxi å billiga e dom med) Sen stupade jag i bingen...fortsättning följer om jag hittar en burk på Nödlanda.

Smygreklamen där e väl minst värd en gratis hemresa..eller nått!!!

Natt Natti Natt NaTT

Inga kommentarer: