fredag 21 november 2008

VideoNytt!

Min tolkning av den berömda scenen fr Sällskapsresan

Gran Canaria 06

Hissen på Anfi

Maspalomas

Tidigt en moron på Valle Marina

Riverdance på morgonsträcket

Båt på det stora blåååå

Buss nr 1 mellan Anfi och Arguineguin

Liten rundtur i Bahia Feliz

Till sist lite reklam för mina rullar på You Tube:
Mina videos på YouTube

Kolla in, hänförs, äcklas...det e fritt. Bara ni lämnar ett litet spår efter er, som tex en kommentar...så blir jag glad eller lessen =)

1 kommentar:

Charlotte sa...

Hej. Tack för väl skrivna ord om Gran canaria. Vi åker till Bahia feliz den 27:e november..Och undrar lite.Hur är vädret då .Blåser det mycket o kan man bada mm.Vi vart rekomenderade att åka hit.Men nu vet jag inte längre.Allt är bokat o klart så..Men nu har jag fått höra så mycket om att det blåser o regnar på denna sida..Hör gärna av dig m svar. Vänligen Lotta lottta_4@hotmail.com (det är 3 t i namnet på majlen)